Hjemmeside scripts

Menupunkt - "Klubben" -> "Kommunikation" -> "Hjemmeside scripts"

Her findes de scripts - som klubben kan sætte på deres hjemmeside. Det er en HTML-kode som kan bruges på alle hjemmesider - også dem som ikke bruger Klub-CMS.

Afdelingsliste til indmeldelse af nye medlemmer

Det er muligt at dobbeltklikke på et af de viste scripts, herunder "Afdelingsliste til indmeldelse af nye medlemmer", og derved få mulighed for at lave lidt mere detaljerede scripts.

Herover er vist scriptet for online indmeldelse. Her er det f.eks. mulighed for at lave enkelte scripts for sportsgrene og afdelinger - så der kunne ligge et link til indmeldelse på en af afdelingernes egen hjemmeside.

Man laver sine tilrettelser til scriptet og trykker på 'Opdater scriptkode' knappen og selve scriptet blive tilrettet. Herefter kan scriptet kopieres og indsættes på hjemmesider m.v.

Udmeldelse af medlemmer

Scriptet "Udmeldelse af medlemmer" er et link som kan indsættes på hjemmesider m.v., som egentlig blot åbner en side, hvorfra medlemmer kan anmode om en udmeldelse.

Klik på linket, eller kopier det, og indsæt det efterfølgende der hvor I ønsker at jeres medlemmer skal kunne anmode om en udmeldelse fra. Linket kan også blot sendes som en e-mail eller lign.

Online indmeldelse med Klub-CMS modul

Benytter man Klub-CMS, så findes der et online indmeldelsesmodul som kan benyttes i stedet for ovenstående script.