Klubbens tjekliste
![image](https://klubservice.dbu.dk/media/3761/man-using-a-macbook-mockup-on-a-wooden-bench-a21006-2.png?anchor=center&mode=crop&width=790&height=400&rnd=133282828670000000)
Med klubbens tjekliste kan du følge med i fremgangen for jeres klub, mens I modtager undervisning i brugen af KlubOffice og resten af systemerne i IT Klubpakken.
Print tjeklisten ud, eller sæt flueben her.
Du kan også finde links til alle punkter her:
- Har I aktiveret online betaling?
- Har I oprettet afdelinger?
- Har I lavet stamhold?
- Har I oprykket medlemmer til stamhold og afdelinger?
- Har I tilføjet holdkontakter til stamholdene?
- Har I informeret medlemmer om det nye kontingentsystem?
- Har I ryddet op i medlemmer?
- Har du lavet din kontoplan?
- Har I oprettet et regnskabsår?
- Har I defineret system- og afgiftskonti?
- Har I oprettet kassekladder?
- Har I oprettet debitorgrupper?
- Har I tilføjet debitorgruppen til alle eksisterende medlemmer?
- Har I oprettet kontingentsatser?
- Har I valgt om I vil have indmeldelsesrabatter?
- Har I oprettet skabeloner og e-mails til automatisk kontingentkørsel?