Kommunikation til valgte kortindehavere

Menupunkt - "Klubben" -> "Klubinfo" -> "Digitale kort" -> "Klub adgangskort"

Kommunikation til kortindehave

Ved tildeling - og tilbagetrækning - af kort, afsendes som nævnt i afsnittet her, en automatisk besked til kortindehaver.

Du kan dog vælge - også at sende en besked til udvalgte personer. Det fungerer på samme måde, som andre steder i KlubOffice:

1) Marker først den/de personer du vil informere - hold ctrl nede for at markere flere af gangen.

2) Vælg derefter Kommunikationsknappen "Opret ny besked til de valgte personer" øverst til højre

3) Nu kommer du frem til skærmbilledet "Send ny besked. Her skal du skrive en overskrift; f.eks."Digitalt række adgangskort".

Du kan vælge selv at skrive indholdet af beskeden eller importere fra en oprettet e-mail skabelon.

4) Du kan vælge en anden "svar adresse", hvis retursvar skal lande i en anden mailboks end din egen.

Du kan også vedhæfte en fil, hvis du har noget eget information du vil sende med.

4) Når du er tilfreds med overskrift, indhold, svar adresse m.v. - trykker du "Send besked" nederst.
Beskeden sendes nu til modtagerens "DBU Beskedcenter". Modtageren bestemmer selv, hvor vedkommende ønsker at blive notificeret om at der kommet en ny besked i Beskedcenteret. Det kan være via Push notifikation på Fodbold appen eller via e-mail.