Medlems- og fordelskort

Menupunkt - "Klubben" -> "Klubinfo" -> "Medlems- og fordelskort"

'Medlems- og fordelskort' er jeres nye digitale medlems- og fordelskort. Slut med plastikkort og tung administration. Kortet er aktivt mens spillere, trænere og ledere er i klubben - og forsvinder automatisk igen, når de ikke længere er.

I får desuden en unik mulighed for at vise jeres samarbejdspartnere frem på kortet.

Læs meget mere om digitale medlems- og fordelskort her - eller aktiver kortet herunder.

Betingelser

Når I aktiverer 'Medlems- og fordelskortet' får I en gratis adgang til modulet i de første 30 dage, hvorefter I automatisk opkræves kvartalsvis ud fra antallet af medlemmer i klubben jfr. nedenstående priser.

Ønsker I ikke at fortsætte jeres brug af modulet, efter den gratis periode på 30 dage, skal I selv sørge for at deaktivere modulet inden de 30 dage er gået, hvorefter I ikke vil blive opkrævet for modulet.

Prisen er følgende

3,75 kr. kr. pr. medlem om året - uanset hvor mange korttyper, I opretter.