Spillested

Menupunkt - "Klubben" -> "Baner og omklædningsrum" -> "Spillesteder"

Ændring, fjernelse og/eller oprettelse af et nyt spillested kan ikke foretages i KlubOffice, da disse er styres af lokal-unionen. Du skal i stedet kontakte din lokalunion som du kan se kontaktoplysninger på her...

Spillesteder

Når man tilgår menuen "Spillesteder", så bliver man præsenteret for en liste af de spillesteder som er tilknyttet klubben. Her kan man også se adresseoplysninger på de enkelte spillesteder samt hvilket spillested der er registreret som klubbens primære spillested.

Du kan tilgå det enkelte spillested ved at markere det og klikke på ikonet "Åbn" øverst til højre (alt+o), dobbeltklikke på spillestedslinjen eller klikke på spillestedsnavnet.

Fanen "Stamdata"

Når man kommer ind på det enkelte spillested, så starter man på fanen "Stamdata" hvor man ikke rigtig kan gøre noget, udover at se de enkelte stamdata som der er på spillestedet, sammen med et google kort som viser placeringen af spillestedet.

Fanen "Baneoversigtsbilleder"

På fanen "Baneoversigtsbilleder" er det muligt at uploade et eller flere billeder over klubbens baneanlæg. Disse billeder kan så søges frem i Klub-CMS modulet "Baneoversigtsbillede" og dermed indsættes hvor som helst på klubbens hjemmeside og/eller infoskærm. Bliver et billede så opdateret i KlubOffice, så bliver det automatisk også opdateret i Klub-CMS modulet og alle de steder som billedet er indsat på hjemmesiden/infoskærmen.

1. Klik på fanen "Baneoversigtsbilleder"
  2. Klik nu på "Tilføj baneoversigtsbillede"

1. Giv nu baneoversigtsbilledet et navn. Navnet bliver kun brugt til at identificere hvilket et baneoversigtsbillede der er tale om, det kunne eks. være et hovedbillede og/eller et billede af et særligt område på spillestedet.
  2. Vælg herefter det billede som skal bruges. Tilladte filtyper er i øjeblikket kun jpg billeder.
  3. Klik nu på "Gem" for at gemme baneoversigtsbilledet

Baneoversigtsbilledet er nu gemt med de valgte informationer.

1. Skal billedet skiftes på baneoversigten, så klik blot på blyanten ude til højre og vælg så det nye billede som skal erstatte det eksisterende billede.
  2. Helt ude til højre er en "skraldespand" som benyttes hvis hele baneoversigtsbilledet skal slettes fra systemet

Upload lige så mange baneoversigtsbilleder som I ønsker, der skal kunne vælges mellem i Klub-CMS modulet. Det kunne eks. være forskellige dimensioner af en baneoversigt, til brug forskellige steder på hjemmesiden.

Fanen "Billeder"

Den sidste fane "Billeder" er i første omgang tænkt som et "arkiv" af billeder over klubbens spillested. De bliver ikke brugt nogen steder endnu, men tankerne er at det måske senere ville kunne bruges til at oprette billedgallerier ud fra til Klub-CMS eller lign.

Billeder uploades, redigeres og slettes på samme måde som under "Baneoversigtsbilleder"