Baner

Menupunkt - "Klubben" -> "Baner og omklædningsrum" -> "Baner"

Her kan man oprette og se de baner der er oprettet i klubben.

Banerne bruges i selve banebooking modulet.

1) Klik på ikonet 'Opret en ny bane' for at starte oprettelsen af en ny bane

2) Udfyld nu informationerne omkring den nye bane.

Vælges der en hovedbane, så vil denne bane blive til en underliggende bane under hovedbanen. Det vil betyde at hvis man forsøger at booke hovedbanen, og der allerede ligger en booking på en underbane, så vil man få en advarsel om dette. Det gælder naturligvis også omvendt, hvis man forsøger at booke en underbane som allerede har en booking på hovedbanen.

I eksemplet herunder er der en 11-mands hovedbane (Bane 11.2) som indeholder 2 stk 8-mands underbaner (Bane 8.2 og Bane 8.3).

Sortering

Det er muligt at sortere sine baner, som så afspejles i banebookingens kalendervisning m.v.

1. Klik på ikonet "Ændr sortering"
  2. Drag and drop de enkelte baner til den placering i sorteringen som der ønskes
  3. Afslut og gem den nye sortering ved at klikke på "Afslut sortering"

Spillesteder

Ændring og/eller oprettelse af et nyt spillested kan ikke foretages i KlubOffice. Du skal i stedet kontakte din lokalunion.

Se kontaktoplysninger på forsiden af KlubOffice.