Spark klubaktiviteterne i gang med IT Klubpakken
Sæt bolden i gang i KlubOffice
Frokost på fodboldskolen. En 50'er til afslutningsfesten. Eller tilmeldingsgebyret til sommerens stævner. Der er masser af klubaktiviteter, der rækker ud over dagligdagens træning og kamp - og som involverer en tilmelding og måske betaling.
Med 'Klubaktiviteter' har klubben et digitalt redskab til at hjælpe med alt fra invitationer og information, til tilmelding og betaling. Det hele sættes i gang i klubbens maskinrum, KlubOffice. Og når der åbnes for tilmelding, kan deltagerne tilmelde sig til og betale via Fodbold app'en, KampKlar - eller på klubbens Klub-CMS hjemmeside.
Aktiviteten kan begrænses til enkelte afdelinger, stamhold eller personer - eller oprettes som offentlig begivenhed, så alle har mulighed for at tilmelde sig.
Når man har indtastet alle oplysninger om aktiviteten, kan man sende invitationer ud til deltagerne - og følge med i KlubOffice efterhånden som tilmeldingerne løber ind.
Læs alt om 'Klubaktiviteter' her.
Tilmelding og betaling kan klares direkte fra Fodbold app'en, hvor alle de klubaktiviteter, man kan tilmelde sig, findes i KampKlar eller menupunktet 'Klubaktiviteter'.
For at kunne oprette aktiviteter med betaling, skal klubben have aktiveret online betaling i KlubOffice. Se hvordan man aktiverer her.
Kommuniker med stil - og undgå dobbeltarbejde
Når aktiviteten er oprettet skal der sendes invitationer ud. Med det nye 'Designskabeloner', kan man hurtigt sætte e-mails op i klubbens farver og fonte. Så kan både invitationer og kvitteringer få klubbens udtryk. Og man kan genbruge invitationerne fra gang til gang.
Skabelonen vælges fra en dropdown (1), og henter således automatisk tekst og såkaldte 'flettefelter' med ind i invitationen (2). Det betyder, at navn på den man inviterer, aktivitetsnavn- og dato, samt link til tilmelding, tilpasser sig til den enkelte begivenhed - men altså kun skal laves én gang.
Se hvordan tilmelding i Fodbold app'en ser ud for deltagerne i videoen her
Webinar: Kom i gang med 'Klubaktiviteter'
Ved betalingsaktiviteter opkræves 3,5 kr. pr. transaktion. Gebyret går til at udvikle 'Klubaktiviteter' og de øvrige muligheder i IT Klubpakken.