Menu

Problemer med login - hjælp til selvhjælp

Det kan være længe siden, at du har oprettet/fået oprettet din DBU-profil for dig eller dit barn. Derfor forstår vi godt, hvis ikke du har loginoplysninger lige ved hånden.

 

Du kan anmode om at få tilsendt dit brugernavn - og vælge en ny adgangskode. Se hvordan her: 

 

 

Hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at indtaste din e-mail adresse i 'Glemt adgangskode' feltet:

 

  1. Tjek først, om du har fået tastet den korrekte e-mail adresse ind. Systemet tager ikke højde for store og små bogstaver, men der kan selvfølgelig have sneget sig en "slåfejl" ind i farten.

  2. Hvis du har tastet din mailadresse korrekt ind, men fortsat modtager en fejlmeddelelse, er forklaringen én af følgende:
    a) Din klub har oprettet dig med en forkert eller forældet e-mail adresse i KlubOffice, som er det system, hvor din klub opretter - og har overblik over - sine medlemmer/fodboldspillere.
    b) 
    Du har i sin tid oprettet dig med en anden e-mailadresse end den du bruger i dag. Du har i mellemtiden måske skiftet arbejde, eller bruger ikke længere den e-mail adresse, du er registreret med.
    c) 
    Du er ikke oprettet som fodboldspiller i din klub.

 

Uanset hvilket af de tre scenarier, der er tilfældet, råder vi dig til at tage kontakt til din klub. Via KlubOffice kan en klubadministrator hurtigt hjælpe dig med at få afklaret, om du skal have oprettet en DBU-profil, eller måske bare skal have opdateret din e-mailadresse.
Du kan også kontakte din lokalunion, som kan hjælpe dig, hvis ikke du har mulighed for at få kontakt til en klubadministrator. 

 

Vi henstiller i øvrigt til, at du altid sørger for at holde dine oplysninger opdateret - til glæde for både dig selv og din klub. 

 

Fodboldpas FAQ. 

Luk