Menu

16. december - corona-webinarer

image

I foråret, hvor skoler, fodboldklubber og arbejdspladser var lukket helt ned afholdte DBU IT en række webinarer, som tog brugerne gennem IT Klubpakken på alle niveauer. 

Hvordan sætter man afdelinger og stamhold op - og hvorfor er de så vigtige for resten af systemet? 

Hvordan er det, man kan få automatisk data ind på sin Klub-CMS hjemmeside - og på den nye 'Infoskærm'? 

Og hvordan er det alle systemerne spiller sammen? 

Måske du kan bruge webinarerne til at genopfriske eller opdage nye funktioner? 

Alle optagelser af webinarerne er samlet her, og med tidslinks, så du kan finde den funktion, du søger. 

Se fx hvordan man opretter 'Klubaktiviteter med betaling' og benytter 'Banebooking' i tredje del om KlubOffice her.

Har du en idé til en funktion i IT Klubpakken, som du gerne vil have uddybet? Send os dine forslag på support@dbu.dk

Husk også, at der i morgen, torsdag d. 17. december fra 19-20, er webinar om det helt nye 'Medlems- og fordelskort'.

Link til webinaret her.